Nesse 4 aylık olduğumuzdan beri saatte bi uyanıyo hatta basen 10 dk bazen yarım saat oluyo bu durum geçici mi kalıcı mı ataktan mı oluyo yoksa emerek uyumaya alıştığı için mi tecrübeli anneler paylaşırsa çok sevinirim
Teemo07 Nesse welcome to 4.ay atağı. Max 1.5 saat uyuyor gece. Meme reddi de var. Mama hazırlıyorum kalkıp saat başı. Gündüz uykuları 30 dk. 31 yok.. 5. Ayına girecek 5 güne. İnsallah düzelir.
melike5461 Nesse benimkide 4 ay 5 günlük aşıdan sonra uyurken mızırdanmaya basladı 4. Ay atağı yaşıyoruz resmen 😂 insallah düzelir sabredicez yapcak bişey yok
Merveee35 Nesse ayni ayni aynii. Gunduz uykumuz hic yoktu zaten ama geceleri en azindan uyuyordu. Simdi saat basi ayaktayız. Devamli emmek istiyor emiyor midesi agriyor resmen kıvranıyor. Bu aydan sonra reflu mu basladi diye dusunmeye başlamıştım. Emerek uyuyordu suan emerek dalamiyor bazen sizin de oyle mi?
Dyg1dyg Teemo07 bugun kuzenım bendeydıı bebegımı uyuttum dakıka tut 30s Dakka uyuycak 31olmaz dedım ve 30dakkada uyandıı cok gulduk yalnız degılmısım 😂😂
Nesse Teemo07 bende de aşırı emme isteği oluştu. Ama süt gelmiyorsa acıkana kadar bekliyorum tekrar uyuması için. Tüm gece içim sabah kendine gelince 2 3 defa kusuyo
Dyg1dyg Oglumun gunduz uykuları uzun degıldı ama gece guzel uyurduu sımdı 15dakkada bır en fazla 1saatte bır ayaktayız. Uyku gerılemesı oluyormus 4.ayda. Gecicı dıye dusunuorum ıms oyle olur. Ve bbırde aglayarak uyanıyoo gunduz sureklı uyumak ıstıyo ama uyuyamıyoo
Nesse Dyg1dyg evet bizde de durum aynı. Önceden geceleri güzel uuurdu artık ne kadar sıklıkla kalkıyoruz takip edemiyorum
Teemo07 Dyg1dyg öyle öyle. Aynı muhabbet hergün dönüyor evde. Dk olduysa Bi sıkıntı mı var diye gidip bakıyorum 🤦🏻♀️🤣
Nesse melike5461 4. Ay atağı diye bşey geçmiyo da hafta olarak geçiyo ataklar bu haftada da atak yok öne geliyo mu yani bana uyku gerilemesi ataktan daha mantıklı geliyo tabi önemli olan geçmesi 😅
Merveee35 Nesse bizimde ilk gece uykusuna gecmesi cok zorlaştı. Emerek uyumadiginda nsl unutuyorsunuz? Ben hic sallamayq alıştirmadim istemiyordum ama artik sallamayi bile dusunur oldum
Nesse Merveee35 Merveee35 hamak almıştım onda sallıyorum hafifçe ben de hiç istememiştim sikeeşbnyanıbs gidince ayakta da sallandı. Ams ben ayakta sallamıyorum. Kucağımda hareket ettirerek uyutuyorum çoğunlukta
ZeynebimHavvanurum52 4 aylık bebeğim bizdede durumlar aynı . Gündüz uykusu zaten hiç yoktu ama en azından gece güzel uyuyordu , şimdi saat başı kalkıyor . 4.cü ay uyku gerilemesi diyorlar inşallah bi önce geçer
gozde111 Kızımdada aynısı oluyor 4.aya girer girmez uykundüzeni bozuldu atak dedim geçer dedim ama 7 aylık olacak hala geçmedi her saat Bası uyanıyor 🤪🤣🙂