İyi akşamlar ben dik duramıyorum da daha önce doktora gittm boyun düzlesmesi var dedi ama bı sonuc alamadm dik duramadigm içinde duruşum bozuldu dışardanda net belli oluyo sorum şu ki korse kullananlarinz var mı bunun için.Ben internettn bı korse sipariş verdm ama bunu kaç gün kaç saat kullanmam lazım bilmiyorm bu konuda yardımcı olursanız sevinirim 🥰😊