Poncikannesi606 ahh ahh 🤦🏻♀️hepimiz aynıyız canım valla benim ki 17 aylık olcak ama bu ara aşırı düştü bana, adım attırmıyor. Bi dönem yanında herhangi biri olsun yeterdi kendi halinde oynardı ama son 1 haftadır ortamda ben olmazsam başlıyo ağlamaya, 1 yaş sendromu bitti derken bu başladı 🤦🏻♀️ tükeriyo beni de 🤷🏻♀️