peri_lendinn ben denedim benim bebeğim ben hava ısındığı için dolaptan su içmeye başladım kusmaya başladı bir de reflü yatağında yatırmadım o ara annemin evine geçtim. Onun evi de serindir çorap giyme alışkanlığım da yok kendim üşütmesem de süt tadı değişiyor. Hele bebeğiniz kolik ise çok daha fazla dikkat etmelisiniz soğuk içmemeye ayakları soğuk tutmamaya..