Kediannesi1 seni çok iyi anlıyorum canım yeterki çocuğum aç kalmasın diye insan ne yapacağını şaşırıyor, çok uykuluyken emzirmemeye çalış eğer göğsünde çok süt birikipte emzirirsen de bebek hızlı yutamayacağı için zorlanıp ağlayabilir, uyandıktan sonra emzir bi dene bakalım yine ağlayacak mı canım