Sesaa1 Bebeğim largopen antibiyotik kullanıyor bakteri varmış bugün isal oldu sürekli kaka yapıyor birazda sümüksü ne yapmam lazım
Mom9870 Sesaa1 Antibiyotik ishal yapıyor genelde, poposunun pişik olmaması için yıkayın ve kuru tutun. Ek gıda alıyorsa biraz katı şeyler verin bol da su içsin.