Kızlar ilk kez başıma geldi çok üzgünüm . Bebeğim bugün tam 6 aylık oldu ek gıdaya bugün başlayacaktım ama planlarım alt üst oldu. Bebeğim mamayla besleniyor 1 numaradan 2 nota geçtik ve 3 gündür kakasını yapmadı normalde günde üç kez yapardı, üçüncü gün oldun1 kez bile yapmadı derken az önce çok sert kendi avuç içi kadar çok sert ve kanlı azcık bişe yapmış kabızzz ne yapayım şimdi ben 2 nota geçtim dakka bir gol bir kabız ne yapacak şimdi ????