Bende akıntı şikayetiyle gitmiştim ve yara var gün al yakalım demişti doktor. Çok korkarak gittim, doğumhanede yaptı işlemi, ve sıfır acı. Yara rahimin içine doğru olduğu için asla acımaz ama dışına doğru olsaydı yakarken hissederdin demişti. 3 hafta sonra kontrole çağırdı, tabi ben 8 ay sonra gittim :) Herşey normal gözüküyodu