Serapkocak Benim bebeğim 2 buçuk aylık 120 cc de anca doyuyor sende araştır canım ona göre ver ben emziremediğim için o kadar veriyorum hatta
Milkaaa Balkabagi92 2 gün oldu kullananli işte mecburen geçtim aslında maddi olarak çok zorlamaya başlamıştı bizi buna geçtik ikk gün kabız oldu şuan iyi ama sadce doymuyo gibi geliyo bana ama Aptamil de hep dokerdim hepsini içmezdi para boşuna gidiyodu yani bunun hepsini iciyo
Balkabagi92 Milkaaa bende aptamil kullanıyorum meme -+mama olarak devam ediyoruz ama malum maddi olarak değilde trendyolda dikkatimi çekmişti yorumları çok memnun olanlar varmış sizin de kullandığınızı okuyunca bir sorayım dedim
Milkaaa Balkabagi92 Aptamil güzel bi mama en pahalı mama sonuçta kimi bebeğe iyi gelmiyo ama bence en güzel mama
Balkabagi92 Milkaaa aynen kimisinden gaz kabızlık gibi problemler yapıyor bize yaradı çok şükür bir sorunumuz olmadı