dehsetulvahset maalesef ülkemiZde bi enfeksiyon durumunda antibiyotik veriyorlar ve antibiyotik ne kadar iyi olabilirki ama mecbur kullanıyrz bn kullandım enfeksiyon dan dolayı 3 gün boyunca ateş iştahsızlık halsizlik olur antibiyotik kullan verilen doza göre 3,4 güne toparlanır korkma ateşi sık sık takip et