Asel21 Ben ilk oğluma tam 2 yaşına kadar bebelac gold kullandım. Şuan oğlum 5 aylık ve 3 aydır bebelac gold ar kullanıyoruz. Bizimki tıbbi amaçlı bir gıda ama, kusma , gaz ve reflü sorunlarımız olduğu için doktor tavsiyesiyle başladık. Gayet memnunuz.