melike5461 Happy1003 ben kullanıyorum çok memnunum, aptamil aşırı gaz yaptı birdaha kesinlikle kullanmam bebelac gold denedim içmemeye basladı SMA geçtim 2 aydır memnunum gazdan eser yok
Dilanbozkurt Canım şu an Türkiye’deki en iyi mama aptamil ve en çok tercih edilen. Evet golden Göat ve hipp te var ama hepsi aptamil gibi olmuyor hepsini denedim aptamili tek geçerim diyebilirim
buradanbiratligecti Happy1003 sma optipro aptamıl be bebelac a gore daha ıyı . Aptamıl gaz yaptı ve doyurmuyordu . Sma olcegının ıkı katı ıcıyor bebek aptamılı. Bebelac ta tuvalet duzenını bozdu o yuzden sma da devam ettık