9 daAğustos adet oldum 15 bitti simdi Eylül de olacaktın ama 8gundur tik yok uygulamaya göre öyle gözüküyor şiddetli bel kasık ağrım var midem çok bulanıyor geri cekilmeyle korunuyoruz esim kesinlikle bisey olmadi diyor yeni doğum yaptım 2ay oldu duzensizlikten mi böyle oluyo acaba