Makaron_88 010719 ben kullandım canım ama humana çaylardan daha çok memnun kaldım ama mayada güzel herkeste farklı olabilir tabi etkisi
Teemo07 010719 ben sadece çayını kullanıyorum 10 gün falan olmuştur. Henüz bir değişiklik yok. Tabi benim stresim bir türlü bitmediğinden fayda etmiyor olabilir.
010719 Makaron_88 mama kullaniyorm 48 sütüm azaldı biberondan kaynaklı sanirm tekrar sütümü artirmam lazım
Makaron_88 010719 öaamyo biberon hariçi birşeyle verebilirsin birde önce kendini emzir arkadına mama yada direk eds sistemini kullanın
Teemo07 010719 ahh benim derdi Bi bilsen daha evimde 1 ay oturabildim dogumdan sonra. Şehir şehir geziyoruz. Perişanım valla. Düzenim yok. Bu da beni strese sokuyor. 5 aydır böyle.
151120 010719 bilmem ben faydasınıgçrmüştüm özellikle sabah uykudan uyanınca bir şeyler yemeden içiyordum
010719 ruhpastasii bende iciyorm o Kadar rezene çayı içiyorm hurma yiyorm yulaf ezmesi tahin bestlsk damla ama gögüslerim yumuşacık biberon kullanmadan kaynaklı meme reddi yaşiyorm galiba sagdim bi kere 30 cc çıktı
ruhpastasii 010719 Dene bi canım belki faydasını görürsün burda birisi şey demişti irmik helvası un helvası birde yulaf sütü arttırdı demişti
010719 Makaron_88 dilek hanm var dilruba hanimn yardımcısı o dedi büyük hortumu fark.eder diye şırınga zor olur mu acaba
010719 ruhpastasii irmik helvası denedim sütle pişirdm o da yaramadı sütümü sagip biberonla veriyordm ilk zamanlar 60 cc çıkıyordu şimdi 30 cc bazen 20 cc biberona alıştığı için olabilir belki Philips kullanıyorm onu da anne göğsüne yakin dediler 🤦♀️