Merhaba arkadaşlar 🥰 bebeğimin yastığı ve yorganı pamuk alırken satan kişi daha sağlıklı diyince öyle aldım. Yastığı yıkadım hep pamuklar birbirine geçti söküp elimle açtırıp tekrar diktim (aldigimdaki gibi olmadi tabi ) yorganı da yıkayacağım korkuyorum aynısı olursa yorgan çöp olacak. Aranızda pamuk yorgan kullanan varmı nasıl yıkamalıyım acaba ben mi yanlış yıkadım da öyle oldu. Şimdiden teşekkür ederim hepinize 🤗