Asalpba1919 spectra s2 kullandım ben memnun kaldım ama zaten sütüm bitmek üzereyken kullanmaya başlamıştım, bebeklerimden birisi biberon içmeyi tamamen reddedince sütümü kesmeye karar verip iade ettim. Ama 100 cc’ye düşen sütümü 1 ayda 400 cc’ye çıkartmıştı. İnternetten arama yapın İstanbul’da seçenek çok fazla