tosbilitostos Rabiamhmt mikostatin kullandık hemen gecti canım dilindr oluşmuştu onuda karbonatla sile sile gecti ilaç kullanmadım o yüzden biraz uzun sürdü o
Rabiamhmt tosbilitostos bizimde dilimizde var ve be kadar sıldıysem gecmedı sınır oldum antibiyotik verdı eczacı kullansam mu kararsız kaldım
Rabiamhmt egelsenkonuss bıze fungostatın verdı eczacı dılınde var bebegımın 3 aylık sıkıntı olur mu korkuyorum
tosbilitostos Rabiamhmt zaten hemen gecmez uzun sürer canım sabret bi çay bardağına bir tatlı kaşığı karbonatla günde 2-3 kez kesin sil gecer
egelsenkonuss Rabiamhmt yok doktorunuza sordunuz mu bizde hala az az var doktorum bugün kullanma dedi hatta yoğun olmayanlara önermiyormuş temiz tut göğüsünu mutlaka
Rabiamhmt egelsenkonuss doktorumuz vermedı ılac bız kendımız gıdıp aldık cunku dili bembeyaz asırı var gogsumu sılmeme ragmen olusuyo 2 gun kullanıp bırakıcam cunku cok fena emmede rahatsız ediyor