Kızlar 7 aylik bebegim var gunduz hala küçük besiginde uyuyor besik kucuk oldugi için salonda duruyor yatak odam da büyük besigi var gecede orada uyuyor ama gunduz asla ama asla yatak odamdaki besikde uyumuyor salondaki kucuk besigimizede sığmıyor nasıl büyük besigine alıştırmam lazım Alışırirmi alısmazsa gunduz salonda yatması için bana ne onerirsiniz nasıl bisi almam lazimm