Kbrnn3641 Bebeğim 3 aylık oldu. Emmiyor ve ben çok fazla emzirmek istiyorum. Online emzirme danışmanıyla görüşmeye başladık. Biberonu bıraktık kaşıkla besleniyoruz. Sizce sonuç alır mıyız? Çevrenizde örnekleri var mı?
Teemo07 Kbrnn3641 bende biberonu bıraktıramıyorum. Kaşıkla ağlıyor. 🥺 1 aydır meme reddi yaşıyorum ne olduysa 4. Ay atağıyla basladı. Tabi bnmde hatalarım var.
Emirinannesiiiiiiii Biz 1 aylıkken meme reddi yaşadık danışmandan eğitim almadan 2 günde emmeye başladı. Sadece biraz sabır gerekiyor farklı pozisyonları deneyebilirsiniz. Ben kucağıma alıp evin içinde geziniyordum hem de pış pışlıyordum ve ten teması yapıyordum
Kbrnn3641 Teemo07 ilk gün benimde ağladı kaşıkla çıldırdı resmen biberon vericektim sabır dedim devam ettim bugun 5. Gün kaşığa alıştı biberonu unuttu