Evet cnm.nerdeyse 2 yada 3 ay surmustu bizim ki kortizonlu kremler nemlendiriciler coresatinler herseyi kullandim.gecmedi.hatta iki yanagida olmustu sonra tesaduf mevsim gecisinde bir aleji olduk zaditen verdi doktor o sirada egzmasida g3cti birdaha cikmadi