Kızım çişini yaparken uf uf diyodu bacak arasını gosteriyodu doktor idrar tahlili istedi dun geceden beri uğraşıyorum uyurken poşet taktım olmadı sabah 5ten beri idrar kabına yaptırmaya çalışıyorum bir sürü içecek içirdim 5 saat tuttu az önce 30 saniyeliğine yanından ayrıldım döndüğümde çişini yere yapmıştı uyanıkken poşet taktirmiyor 3.5 yaşında ve şimdi ateşini ölçtum 38.6 idrar yolu enfeksiyonu olduğuna eminim geriye sonda seçeneği kaldı ama korkuyorum hastaneye girince ağlayan bi çocuk çok hassas sonda onda travma yaratır diye istemiyodum korkuyodum ama ondan başka seçenek kalmadı oturdum ağlıyorum lütfen sonda yaptırmış olanlar yazsın nasıl oluyor ne kadar sürüyor çok can yakıyor mu çocuklarınız nasıl tepki verdi ne yapmalıyım