Anneler merhaba bir sorum olacak bebeğim 7 aylık yaklaşık 3 aydır burnu hep tıkalı 😞 kış olduğu için kuruluktan vs.. diye düşündük her gün 4-5 defa serum fizyoloji yaptım arada buhar verdim fakat hala geçmedi.. Emerken ve uyurken doğal olarak zorluk yaşıyor.. Doktor sadece serum fizyoloji yapmamı söyledi birde yatağına cold mix damlatıyorum elimden birşey de gelmiyor.. Böyle bir durum yaşayan var mı bu kadar uzun sürmesi normal mi