Erdemir Ayy hemen değiştir aptamil çok gaz yapiyo çok köpürüyo ve şekerli bi mama. Kızıma doğduğunda kullanmaya basladım çocuğum gazdan 1 ay ağladı kolik oldu resmen. SMA optipro kullanıyorum o kadar memnunum ki şimdi 4 aylık mamasını bitirince gazını çıkarmak için kucağıma alır almaz gazı çıkıyo sindirimi kolay bir mama ve bebek hemşiresi önerdi