Esasen yasaya göre gebelik 10 haftalık oluncaya kadar kürtaj mümkün. İster devlet hastanesi ister özel hastane olsun; yapılmak zorunda. Ancak devlet hastanelerinde yasaya uygun hareket edilmediğini anlıyorum yorumlardan. Böyle bir muamele maddi sıkıntısı olamları merdiven altına yönlendirir, çok yanlış.