Dilaraaaaa bilmem zamanla alıştım canım. Daha sonraları uyuynca bu sefer ben uyuyamadım. Hep kontrol ettim. Ama o dönemlerde ne uykum gelirdi varya, şimdi düşünüyorum da bayılıp kaliridm gündüz bebek uyuyunca. Galiba hormonlar lohusalık derken uykuya daha düşkün olunuyor