Yüz üstü çok rahat dönüyor sürüyor ama geri dönemiyor . Bı kaç sefer yaptı gördüm ama ne zaman yüz üstü dönse onu döndürmem için bağırıyor . Gece uykusunda da aynı şekilde.
Bu ayda sırt üstü dönmemesi normal mi ? Daha önce yaptığı şeyi neden sürekli yapmıyor.
Bazen bagirsa da dokunmuyorum dönmesi için ama dönmüyor .