3 aylık olduk kafa şeklimiz hala çok bozuk 😣hiç düzelme yok uatırma şekliyle de düzelmiyo nasıl anlatsam bi taraf yüksek diğer taraf alçak anlatamıyorum ama 3 aydır uğraşmama rağmen olmuyo yüksek tarafın kulak yanı biraz çökük oraya yatırsam daha çöküyor alcak tarafa yatırdıkca arka tarafı yüksek yine olmuyo sorum şu geç kalmak istemiyorum çocuk doktoruna mı sormalıyım tedavisi için kask tedavisi ve bilgisi olan varmı aynı durumda olan