Havvakck Kızlar bebeklerinizin gaz durumu nedir ? Gece uykularına kaçta geçiyosunuz? Çok şükür bizim gaz sorunumuz azaldı reflümüz var çok az mestil damla kullanıyoruz onun dışın da sakin şu aralar ellerini keşfetti sürekli eli ağzında 😍🌸
Zehra-123 Havvakck benimde oğlum var 2 aylık bizimde eller ağzından hatta emiyor elini. Maşallah diyeyim gaz sorunumuz yok
idilolo Havvakck gece uykusuna 9’da geçiyor, 8 buçuk gibi uyutuyoruz, pış pışla, gaz felaket, kıvranıyor çıkmadığı zaman, gecede 3 kere kalkıyor hala, uyku düzeni yok, yoruyor bu durumda. Keşke daha az kalksa.
Havvakck Zehra-123 çok şükür genel olarak hareketli ama bu günlerde çok sakin acaba diyorum normal mi 😂
fazilet001 2 ay 13 günlük gaz olmasa gayet iyi ama gaz girince çocuk yay gibi oluyor ağıt koparıyor haftaya fitiktan ameliyat olucak allah izin verirse.