pogacayanakli_aylamm Yemek yerken hic durmuyor kasikla yemegi verirken kafasini egiyir kasiktaki mamayida yemegide burnuna cekiyor. Irmik mamasi yaptim burnuyla cekti resmen. Bir sorun olur mu doktora gitmem gerekir mi
seleno pogacayanakli_aylamm çok kafana takıldıysa burun aspiratörü ile burnunu temizleyin ama ben birşey olacağını düşünmüyorum canım
Balbademim3 pogacayanakli_aylamm tıkanmamıştır herhalde dimi bisey yoksa sorun yoktur canım bizim de başımıza geldi sildim
pogacayanakli_aylamm Balbademim3 nefes alip vermesinde sprun yok cok sukur ama icine cektigini anliyorum. Hirilti oluyor
pogacayanakli_aylamm seleno daha dibe gitse ne gibi belirti verirdi sizce uada gitmis olsa sorun yaratir mi internette cok koth şeyler yaziyor