Hanımlar merhaba size ihtiyacım var bebeğim 16 aylık ve artık emzirmeyi bıraktırmak zorunda kalıcam, sabır taşı aldım sizce etkili yöntem olur mu ? ve bebeğim bana çok bağlı sürekli gelip öpüyor sarılıyor emzirmeyi kesince bu bağımızda kesilir mi acaba ? 😢