Kızlar kızım fışkırır tarzda kusuyo 3 gün önce 2 kez ve dün gece uykudan uyanıp kustu başına gelen varmı ya Yani sürekli farklı farklı tepkiler veriyor ne olduğunu bir türlü anlamıyorum alıyor uyumuyor yani Boğazları evet kötü biliyorum ama hiçbir şey yiyip içmiyor Ben neyle bağlantılı olduğunu anlayamadım defalarca götürün doktora soğuk algınlığı diyor bir şeyde vermiyorlar ama bu kusması da olunca çok korktum