Ebruferit [silindi] aptamil bize de aşırı gaz ve kabiz yaptı bize tek iyi geleen hipp oldu her bebek değişiyor deneye deneye bulacaksınız ama hip herkese iyi geliyormuş
dorukcumveannesi [silindi] ben sma optipro kullanıyorum canım çok memnunum sadece mamayla besleniyor oğlum tavsiye ederim gaz sorunum bitti sayılacak kadar azaldı bundan önce bebelac gold kullanmıştım
Zeynep_04 [silindi] canım ben ilk evolvia maması var onu kulandım bir ay doyurucu mamadır biraz pahalıdır ama doyurucu. Bugun aptamile gectim galiba buda doydurmuyor bakalım eğer memenun kalmasam hipp alicam cunki Hipp yilların ve tüm dünyanın tercih etdiyi mamadır.
Nuraylarin Golden goat hamgi doktora istersen sor hepsi hakkinda guzel seyler soyliyor biz onla basladik hic sorun yasamadik
Minikbirel Hipp kullanıorum bende aptamıl denedim aptamıl conformıl denedim hatta dıyet maması denedim denemedigim kalmadı en son hiptr karar kıldım bebegim zaten kolit gaz sorunumuz cok o yuzden mama ara ara versemdr cok onemli
Balarisio [silindi] aptamil conformil gaz için diyorlar.ewet rahatlatiyir ama bizimki sevmedi kustu hep acı bir mama.simdi bebelac gold kullaniyorum.hem anne sütü hem mama iciyor.sıkıntı olmuyor.memnunum ben.bebelac gold dada fos/gos var.içeriğide beni tatmin etti açıkçası