Merhaba anneler bebeğim 9 aylık kan aldılar bugün değerlerine bakmak için
Herşey iyi hoş da kalsiyum referans değerinden yüksek cıktı sınır referansda 10 bizim 11 cıktı doktor zor mu aldılar diye sordu kolu sıktikları icin yüksek olabilir bide idrar bakalım dedi idrarda verdik 2 tane değere bakilmis kalsiyum kreatin değer 6 ile 21.3 Bizim bu değer 20 cıktı diğeri ise kreatin buda 50 çıkmış bunun referans değeri 253 e kadar gidiyor ama bilemedim biri beni aydinlatirmi lütfen doktora sonucu gösteremedik çıkmış doktor merak ediyorum.bisey değildir insalllah