Selin3561 3 gündür aynı durumdayım atesi asla inmedi 1 günde 3 kere acile gittim ateşi yükselince bogazı sismiş 38.7 atesi vardı cok korktum nolur dikkat edin anneler o acılde beklerken havele geciren cocuklar geldi yarı baygın annelerinin çığlıkları hala kulağımda buzlarla koydular hep cocuk Lara ınsallah ilerde hastalık kalmaz dün gece fitil verdim ben parol kullanıyorum bino düşürüyor doktor diyor parka bile götürmeyin dokunmasada biyere hava yoluyla bulaşıyor öksürüğü var benjm oğlumn uyutmuyor o öksürük hiç aglaya ağlaya kalkıyor