Merhabalar, kızım epey bir süredir sol memeyi pek almıyor. Alıyorsa da kısa süre sonra süt bitiyor haliyle çok emmiyor. Doğduğu gün bile masajla sağ memeden kolostrum gelirken soldan gelmemişti, sol niyeyse böyle hep. Bugün fark ettiğim şey de sağ memem soldan resmen 2 kat daha büyük! Son zamanlarda süt yetmediği için mama takviyesi yapar olmuştuk. Sizce sol meme de sağdaki gibi olabilir mi? Bebeğim süt bitince devamını emmediği için sağma makinesiyle normale döndürebilir miyim? Başka yöntemi var mı? Bi akıl verin nolur