Oğlum 10ay 10gunluk eli hep kafasında ya kafasının arkasını kasıyor yada bingildağin oldu yeri kaşıyor ben okadar takmıyorum ama eşim inanılmaz taktı kafaya neden kasıyor beynimde sorun mu var diye diyorum normal kasinmayi yeni öğreniyor kaşınma hissi gelince kaşır diyorum yok anlamıyor randevu al götürelim doktora diye tutturdu. Sizinkilerde varmi böyle bisey nasıl durumlar.