3 hafta önce ameliyat oldum bekletmeyin lütfen. Sarılık başlangıcı oldu kanala düştü ve 1 ameliyatla kurtulacakken 3 işlem görmek zorunda kaldım. 3. İşlemi de bu pazartesi olucam. Ameliyat olduğunuz an ağrılarınız , mıde bulantınız geçiyor çektiğinize deymiyor. Acillik oluyordum ağrıdan sürekli. Bebek emsin , bebek büyüsün derken işler karıştı bende.