Sares canım ilk oglumda ne yaptıysam 2 ay gecmedi gögüs ucu en son gögüs kalkını aldım aventin ve lansinoh sürdüm her emzirme sonrası krem sürüp kalkanları hiç cıkaramadım hem sütüm ziyan olmadı hemde sürtünme azalınca gögsüm iyileşti
Suan da da 2.bebegimi dogum yaptım 10 gün olcak yine aynı her emzirme sonrası lansinoh krem sürüp kalkanları takıyorum onla yatıp kalkıyorum hiç cıkarmıyorum 1 gögsüm hiç acımadı diger gögsüm de cok hafif sızladı gecti oda normal diye düşünüyorum eger böyle yapmasam ilk oglumda ki gibi 2 ay agla sızla dişimi sıkarak kanlar içinde emzirirdim herhalde suan cok sukur hiç yaram yok tavsiye ederim sanada