AryaAsya Kizlar kacinci ayinda kazittiniz ? Ben 2 aylik simdi kazitayim uzamadan sonra kiyamam diyorm bisey olurmu acaba yani tam kazima degil tabiiki zarari olurmu acaba. Gür olsun diye degil esit uzasin hepsi bir güzel gelsin istiyorum
1prens1prensess AryaAsya bence hemen kazıt oğlumda 7.gün kazıttık pişman oldum 2.yi asla kazıtmam dedim nerden dedim onu pişman oldum 6 aylık olucak neredeyse saç dipleri uzun orsadı neredeyse hiç yok önler uzun yanlar seyrek seyrek boş eşimi ikna edebilsem bende kazıtıcamda hiç istemiyor ya bide bu saaten sonra kazıtsam kzıımın saçları bidaha nasıl uzayacak diyorum en azından uzun biraz
Havvana AryaAsya 15 günlükken kestik sunnet diye 3 aylıkken kazıdık sonra biraz uzayınca tekrar ettik bir buçuk yaşında çok güzel saçları var çok şükür kızımın seyrekti doğduğunda bu ara sık sık kesin derim küçükken çok faydası oluyo😉
Sema05 AryaAsya ben diğer çocuğumu 6 aylıkken yaptım şu anda 4 ay 11 günlük de bebeğim var bunu da 6. Ayında