Bugun 7. Günümüz hastaneden geldiginde yıkadık bebişimizi ilk tecrubem yanımda kalakn kişi mikrop kapar göbegi diye daha yıkmadı bi tanıdık geldi yıkadı sagolsun ama cocuk yıkandıgından beri uyumak istiyo uyandırmaya calısıyorım uyanmıyo asla sarılık olabilirmi beslemem lazım ama uyanmadıgı için besleyemiyorımda