ALD Bugun 1 haftam kontrolüm yarın ama son iki gündür dikişin bitiş kısımında şişlik var ve sağıma asla yatamıyorum yürümekte zorluk cekiyorum böyle değildi sebebi ne olabilir acaba ıslatmadımda yasayan varmo normalmi
Eyllece ALD ıslatmak zararlı degl ben hastaneden cıktgım gün dus aldm doktor hergün dus al dedi ama belki dikiş atma sekli farklıdır onu blmyorm. Ondan olmaz yani söyledgn seyler belki zorlamadan olmstr
Uyurgezer_peri ALD bende de olmuştu o kısımlarda ağrı. Sertlik te oluyor. Dokunamamistim hatta 🤦♀️ zamanla geçecek ama kontrolunuze gidin bi bakalım. Doktor en doğrusunu söyler size.
Minikkus- ALD benimde doğumdan 10gun sonra dikiş yerinin sonunda yumurta büyüklüğünde şişlik oldu (yapistirma oldu)doktorum karışım ilac yazdi eczaneye yaptirdim 3 4 güne indi şükür
zeyneppfdnn Benimde bitiş yerlerinde ağrım vardı doktor oraları daha kalın yapıyoruz demişti ipli oldu benim ama yapıştırma değil
zeyneppfdnn ALD kendini zorladın mı bana doktor bebekten başka ağırlık kaldırma hatta onu da beşiğinden eşin versin bi süre süpürgeye çekme bi yere uzanma falan demişti