Ballilokmamelmaliturtam 2yavru1ana Bal ve zencefili karıştırıp bir tatlı kaşığı kadar yeyin düzenli çok iyi gelecektir 👌
2yavru1ana Laden çok teşekkür ederim ALLAH razı olsun eczaneden direkt alabilir miyim yoksa yazdıralım mi burayı da bilmiyorum 🥺
2yavru1ana Ballilokmamelmaliturtam zencefil dokunuyor bana ya faydalı be varsa alerjim var sanki 🤷🏼♂️ of ya ne zor ağrısı
Bal-Kaymak 2yavru1ana 1 tatlı kaşığı bal üzerine yarım limon sık birazda sirke ekle . Bu çok iyi geliyor. Tadı kötü gerçi . Geçmiş olsun
Laden 2yavru1ana eczanede satılıyor tekli tekli ama yurtdışında nasıldır bilemiyorum. Yakıyor boğazı çok iyi geliyor🌺
Ballilokmamelmaliturtam 2yavru1ana Öyle mi bu kötü olmuş. Bir boğaz spreyi yazdırmanızda fayda var o zaman
Bal-Kaymak 2yavru1ana Sadece bal ve limon da olur tabi ama anlık kesiyor bir süre sonra yine yanma kaşıntı oluyor . Sirkeyle iki kere yaptım geçti.
Bal-Kaymak 2yavru1ana Canım pastili ezcacı bana vermedi emziriyorum diye emziriyorsan eğer aklında bulunsun alırken söyleyin mutlaka .