Dryinn kesinlikle çok kullanışlı. Özellikle ilk 3 ay sürekli kullandık biz evde, dışarda her dakika. Hastaneye filan bile hep slingle gittik, montun içinde😍 Koyar koymaz uyuyordu, hiç uyku sorunu da yaşamadık. Yemek bile yapıyordum slingle. Bebeğim biraz hızlı kilo alıp tombişleşince ilk 4 aydan sonra esnek sling olduğundan zor olmaya başladı.Sonra kanguruya geçiş yaptık hala hep üzerimde taşıyorum.