Kızlar 8aylık oglum kılosu en son 6300dü bu yuzden ozel mamaya basladık ınfatrini dıye. Fakat bebegım bıberon reddine basladı içmiyor. Belkı mamadandır dedım aptamıl hazırlıyorum onu da ıcmıyor var mı bi çözüm.. Kasıkla yedıği corbaları bıle yemez oldu iştahsızlık mı basladı diş mi çıkack bilmiyorum açtır dıye korkuyorum ama keyfı yerınde.. Oysa cok guzel beslenıyordu hem bıberonla hem mamayla.. Bu arada kan testı yapıldı sadece cınko eksıgı cıktı hiçbir sorun yok lütfen yardım