Mommyys iki ay önce oğlum da atlattı 6.hastalığı. Düşmeyen ateşi vardı enfeksiyondan dolayı antibiyotik şurup ve sonrasında uç gün antibiyotik iğne vuruldu.2.iğneden sonra sizinki gibi kızarıklıklar çıkmaya başladı hemşire de antibiyotik alerjisi olabileceğini söylemişti ama akşamına döküntüler iyice arttı vücudunda heryerine yayıldı. 2 hastalığı bir geçirmiş megersem. Döküntüler hastalığın son evresiymiş.Ateşi bir daha yükselmedi ve döküntüler 3-4 güne tamamen yok oldu