Anneler iki yaş balık yağı kullanan varmı ne kullanıyorsunuz.
23 aylık oğlum var 11 kilo ne alıyor ne veriyor sabit çok birşey de yemiyor geçenlerde değerlerine bakıldı kansızlık çıktı şurup veriyorum oda dişlerini boyuyor çok ne yapacağımı şaşırdım balık yağı dedim doktora hiç umursamadı bile balık yiyorsa yeter dedi yiyor ama zaten iştahlı bir çocuk değil varmı önerileriniz