Pelinsel Merhaba arkadaşlar 2 buçuk aylık bebeğim var aşırı salyası var bu durumu yaşayan arkadaşlar varmı? Önerileriniz varsa bu durum için sevinirim
Meldaaa Pelinsel benim kızımında 2 aylıkken başlamıştı şuan 4,5 aylık hala devam ediyor artmış bir şekilde sürekli önlük değiştirmekten başka bişey yapamıyorum
Belinayyy Pelinsel bizimde oyle tukuruk bezleri olustugu icin agzindada tutmayi bilmiyolar sanirim ondan zaten eli hep agzinda
elifiii Pelinsel tukuruk bezleri calismaya ve damaklari gelismeye basladi. cok normal, sonra eller agizda olacak paniklemeyin. hemen dis gelmeyecektir ancak onluk takin ki islanmasin ustu.