Ncb_gll Nurse harveys gaz damlası kullanan var mı kızlar önerir misiniz , kullanıyorsanız dozu ne kadar?
Mehtapakgl Ncb_gll evet canım biz 2,3 ay kullandım bize o çok iyi geldi. Günden2 kere 20 damlandiye hatırlıyorum ama tam emin değilim ecz. Sorabilirsiniz
Srpslk Ncb_gll bebeğim 4 aylık oldu hala kullanıyorum bize cok iyi geldi ilk zamanlar aşırı gazlıydı günde 3e bölüp 7şer damla veriyordum şimdi rahatladık biraz günde bi sefer on damla veriyorumm huzursuzluğuna göre
sevdasunkar14 Ncb_gll Biz nurse harveys colex şurup kullanıyoruz ilk ayından bu yana, çok memnunum 5 aylık olduk hala devam ediyorum. İlk aylarda 3 kere bi çay kaşığı veriyordum şimdi 2 ye düşürdüm sabah akşam veriyorum