Zeep____ Merhaba Pendik - Kartal civarında kadın doğum doktoru öneriniz var mı? Hangi doktorları ömerirsiniz? Teşekkür edemm🥰
Smyy61 Ben pendik medipole gidiyordum doğumumda orda oldu nergiz kılıç doktormdanda hastanedende çok memnun kaldm şiddetle tavsiye ederim
Zeep____ Smyy61 bu doktorla ilgili şikayet var. Com da değişik yorumlar var. Siz bir sıkıntı yaşadınız mı
Smyy61 Zeep____ hiç bi şeklde şikayetm yok çok naif çok tatlı bi bayan aksine çok memnun kaldm tekrarki secimim yine kendisi olucak💃