Selam kizlar oğlum 20 aylk kelimeleri sadece dede ve anne bazen farkli seyler cikartiyor ama anlamiyoruz pek goz temasi cok șükür cok iyi hadi kos yakalayalm dedigimzde kosar yani bizi anladigini dusunuyorum tv ye maruz kaldi tabiki yani acmadan o da bunaliyor bende cok oyuncak oyun vs seven bi cocuk degl maxsimum 3 dakika falan oymar kitaplari var ama onlarlada pek ilglisi yok ne yapacagim bilmiyorum sadece konsma icin doktora da gotrmek istemiyorum cunku goz temasi vs iyi birde babasi 2 bucuk yasinda konusmaya baslamis acaba genetik faktorlerde etklimi bilgisi olan varmi